Fleksibel Marketing
Til dit behov
Har du brug for en ekstra hånd til dine marketingaktiviteter? Så kan jeg hjælpe. Jeg er 100% fleksibel. Du bestemmer, hvor meget du vil outsource, og du kan "tænde og slukke" ved behov.
Mit fokus er på B2B kunderejsen, inbound marketing, online lead generering og automation.
Kontakt MarketingMaid
"jeg kan styrke din virksomheds marketingindsats
- med indsigt, planlægning, eksekvering og optimering."
Tina Nord Graa, MarketingMaid
Services
STRATEGI & PLANLÆGNING
Hvordan når du bedst ud til dine kunder og prospects? Jeg udarbejder en marketing strategi efterfulgt af en marketingplan med konkrete aktiviteter, der er klar til eksekvering.
inbound marketing set-up
Opsætning af et inbound marketing set-up med blogs, content, paid og organisk SoMe strategi, Google ads, marketing automation og løbende rapportering og justering.
kunderejsen & content
Identificere og producere content til hvert stadie af kunderejsen: Awareness -> Interest -> Desire -> Action -> Loyalty. Udarbejde content planer. Producerer landing pages med klare CTAs, så engagement øges.
Marketing automation
Opsætning af email automation flows og nyhedsbreve. Producere indhold til emails. Erfaring med Hubspot, Mailchimp, Autopilot og lidt Marketo.
social
Håndtering af sociale medier herunder SoMe plan, indhold, paid kampagner på Linkedin, Facebook og Instagram. Løbende opfølgning på performance.
DIn lokale forlængede arm....
Hjælp til udenlandske virksomheder, som vil etablere sig i DK, men ikke har ressourcer til en fuldtidsansat. Jeg hjælper med alt herunder oversættelse, undersøge markedet for leverandører, eksekvering af events m.m.
Med MarketingMaid opnår du følgende
Mere tid
Mere synlighed
Flere leads
Flere kunder
Kunder OG PROJEKTER
DIGITALE KAMPAGNER, større events &
INTERIM MARKETING MANAGER
ServiceNow er en global tech virksomhed, som jeg hjælper med flere forskellige opgaver indenfor marketing både lokalt og i North regionen.
Digitale kampagner
- Planlægning og eksekvering af digitale kampagner herunder udtænkning af kunderejser, content mapping, valg af kanaler, tæt opfølgning på resultater og optimering.
- Opsætning af email flows og landing pages.
- Native articles og banners i lokale business medier.
- Planlægning og eksekvering af webinar.
- Content syndication kampagner.
Projektleder for større events ( +400 deltagere)
- Planlægning, projektplaner, budget, partner pakker, landing page, kommunikation om eventet, branding, agenda, flow
- Tæt samarbejde med eventbureau
- Eksekvering på dagen
- Opfølgning
Interim Marketing Manager
- Varetaget marketing manager funktionen i DK i 6 måneder
- Udarbejdet marketingplan i tæt samarbejde med salg
- Planlægning og eksekvering af lokale lead genererende aktiviteter - primært events.
INBOUND MARKETING SET-UP
Dossier er et norske firma, der havde brug for mere synlighed i Danmark. Jeg hjalp dem med flere ting:
- At opsætte et inbound marketing set-up herunder opbygning af blog page i Hubspot, udarbejdelse og eksekvering af en content plan samt go-to-market aktiviteter som ugentlige blog indlæg, paid Linkedin & Facebook kampagner samt løbende opfølgende på performance og optimering af kampagner.
- At lokalisere en ABM kampagne, hvor jeg har lavet indhold og opsat website i Hubspot.
- Lokalisering af events bl.a. HelseForum
- Koordinering af 3. parts event herunder messestand, budskaber og annonce.
- Fungerer som trusted avidsor / giver input og ideer til marketingtiltag
NYT WEBSITE, BLOGS & MARKETING AUTOMATION
Nordic RPA er et dansk IT virksomhed med fokus på Robotic Process Automation (RPA). Nordic RPA er i vækst og havde i den forbindelse brug for hjælp til at skalere også via marketing. Jeg har hjulpet dem med følgende
- Har lavet et nyt website, hvor min primære opgave har været at skabe struktur, indhold og engagement muligheder samt tæt samarbejder med det tekniske bureau, der har sat websitet op.
- Udarbejde marketing automation flows - både indholdsmæssigt i form af tekst til en del emails samt opsætningmæssigt i Autopilot
- Opbygge en blogpage inklusiv en content og go-to-market plan
- Opsætte Google ads kampagner og løbende følge performance og optimere derefter
- Lavet en plan samt indhold og eksekvering for webinarer
- Fungeret som trusted advisor ifht strategi og planlægning
DEN lokale FORLÆNGEDE ARM I DK
Svedbergs er et svensk firma, der sælger kvalitetsbadeværelser. Jeg fungerer som deres forlængede marketing arm i Danmark, hvor jeg både arbejder tæt sammen med deres lokale salgsrepræsentant samt marketingteamet i Sverige. Jeg har løst følgende opgaver:
- Lokalisering af website, tekster til SoMe, pressemeddelelser, katalog, produktbeskriver m.m.
- Artikler til diverse medier - eks fra byggematerialer.dk (se artiklerne nederst på deres site)
- Annoncer til Liebhaverne, IdeNyt, Byggeri & Arkitektur, BoligLiv
- Bannerkampagne til IdeNyt og Bygger & Arkitektur
- Udarbejdelse af kampagnemateriale til Black Friday, Forårs- og efterårskampagner
- Analyse af lokale relevante medier
International marketing manager
Hos Pipol, der er Microsoft-partner med fokus på internationale ERP-projekter, spillede jeg en central rolle i at generere leads og styrke virksomhedens digitale tilstedeværelse. Mit arbejde omfattede en bred vifte af opgaver, hvor jeg samarbejdede med bureauer, tekstforfattere og webeditorer for at sikre en effektiv implementering af strategier og initiativer både til Pipols partnere samt kunder og prospects - herunder:
- Opdating af pipol.com bl.a. med et mere nutidigt design, klare CTAs og pop-ups for engage brugerne
- SEO optimering af pipol.com i tæt samarbejd med bureau
- Marketing Automation (ClickDimension) - udarbejdelse og opsætning af nurture flows og udsendelse af monthly newsletters
- Blogs and case story - content plan, creation og promo on Linkedin
- Launch and creation of af monthly webinars
- Communication plan for partners
projektleder - implementering af dataværktøjet TechTarget
Hos BE-terna, et østrigsk IT-konsulenthus med aktiviteter i DACH, Adriatics og Nordics, anbefalede jeg implementeringen af TechTarget som en intent data løsning. Formålet med TechTarget og deres dataværktøj Priority Engine var at generere flere kvalificerede leads baseret på intent-driven data herunder opfølgning med relevant content via nurture flows.
Projektet strakte sig over seks måneder. Jeg udarbejdede en detaljeret projektplan med klare milepæle og deadlines, inddrog relevante interessenter, og sørgede for, at BE-ternas personale blev grundigt trænet i brugen af værktøjet. Gennem et tæt samarbejde med TechTarget lykkedes det os at implementere løsningen inden for tidsrammen. En del af projektet var også at identificere relevant content til deling på TechTargets medier samt bygge customer journeys til nurtures flows. I dag er løsningen en stor del af både marketing og inside sales daglige arbejde.
"Tina has been my valuable local marketing asset in the Danish market. She has supported Dossier with different tactics and campaigns including an inbound marketing set-up, content plans, landing pages and SOME promotions. Her flexible concept, focus on service and keeping within deadlines has made it a pure pleasure to have her as my extended marketing team member. Not only is she a skilled marketeer with customer needs in focus - she is also a very nice person to work with. "
Cathrine Tanning
Communication Manager, Dossier
"With her strong digital skills and sense for lead generation, Tina made a big difference for our local sales team. She understood our business immediately. Created marketing plans and executed events, digital activities and tracked performance. All initiatives that increased general performance. She is always dedicated to her work and is very solution focused."
Anna Lamber
CMO, ServiceNow
"Professionelt samarbejde og god support!
Marketingmaid har været projektleder og haft en aktiv rolle i forbindelse med implementering af en ny hjemmeside, herunder i relation til content, ”call to actions” og design mv. Både inden projektopstart, undervejs og efterfølgende har vi fået rigtig god support og vejledning. Tina har været rigtig god til at lytte til vores behov og tilpasse løsningen til vores ønsker og krav. Hun har været meget professionel og serviceminded under hele forløbet. Jeg giver MarketingMaid min varmeste anbefaling."
Peter Sønderlyng
Partner, Nordic RPA
Priser
Timepris og klippekort
1 klip på et klippekort = 1 time
Der registreres tid hvert 10 minut
Du får adgang til mit tidsregistreringssystem, så du løbende kan følge forbruget.
Timepris
995 dkk
10 klip
950 pr time
20 klip
900 pr time
30 klip
850 pr time
fordele for dig
- Du får en dedikeret marketingressource uden at binde dig op på faste omkostninger.
- Du får en sparringspartner og hands-on person. En der kan hjælpe med at gøre ideer og strategier til konkrete aktiviteter, der biddrager til pipeline.
- Du får synlighed, der skaber resultater, så du kan opnå salgs- og forretningsmål.
- Du får en person med god forretningsforståelse og viden om forretningsgange og processer.
- Du får adgang til den seneste marketingviden og indsigt i, hvad der virker.
- Du får fleksibilitet. Du kan skalere op og ned ved behov.
Skal vi mødes?
Jeg vil rigtig gerne høre meget mere om dig og din forretning!
Og måske er du også nysgerrig på, hvem jeg er, og hvad jeg kan tilbyde.
Du har helt sikkert travlt. Du bestemmer derfor, om vi skal mødes online eller ansigt til ansigt, og hvor lang tid mødet skal vare.
Håber, at vi ses :-)